Největší zábava je Sport , ukážemi ti jak správně trénovat. Chodíš do posilovny a baví tě Kulturistika i informace o výživě. Sleduje také Magazín pro muže a buď v obraze. Kvalitní sportovní potřeby pro sportovce. Nabízíme levné kontaktní čočky za skvělé ceny. Domácí posilovací stroje. Zhlédněte novinky tipy na sázení od Betfair.

Otázky začátečníka

Směřujte sem všechny dotazy týkajicí se posilování a fitness

Otázky začátečníka

Příspěvekod rocky v ned 18. led 2009 18:33:12

Ahoj
Jsem úplný začátečník a potřeboval bych poradit jak cvičti a kolik času trávit v posilce? Kolikrát týdně to je ideální?
rocky
Nový člen

Re: Otázky začátečníka

Příspěvekod martin_es6 v ned 18. led 2009 19:07:03

kolko maš rokov? venuješ sa nejakým športom? bol si už v posilke?
martin_es6
člen Sportuj.com

Příspěvekod rocky v ned 18. led 2009 19:12:37

martin_es6 píše:kolko maš rokov? venuješ sa nejakým športom? bol si už v posilke?

je mi 16 let. Dřív jsem hrával fotbal, ale s tím sem teď skončil. Do posilovny se teprve chystám.
rocky
Nový člen

Příspěvekod Synodius v pon 02. úno 2009 12:20:11

No ono taky záleží jak často tam chceš chodit , takže pokud se chceš teď věnovat pouze posilovně , tak ti doporučuji chodit 3-4 krát týdně , jinak to nemá cenu , pokud by tě ještě něco zajímalo , tak se ptej.
Synodius
člen Sportuj.com

Příspěvekod rocky v úte 03. úno 2009 17:56:40

Synodius píše:No ono taky záleží jak často tam chceš chodit , takže pokud se chceš teď věnovat pouze posilovně , tak ti doporučuji chodit 3-4 krát týdně , jinak to nemá cenu , pokud by tě ještě něco zajímalo , tak se ptej.

jo chtěl bych chodit tak 4 týdně. Zajímalo jakej trénink bys mi doporučil pro začátek?
Díky
rocky
Nový člen

Příspěvekod Synodius v sob 07. úno 2009 10:37:47